• Siparişlerim ne zaman kargoya verilir ?

    Aras Kargo siparişleriniz 24 saat içerisinde, yurtdışı siparişleriniz 48 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?

    Yurt içi siparişleriniz aynı gün, yurtdışı siparişleriniz 48 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir.

    Gönderi süreleriniz tercih etmiş olduğunuz kargo firmasının bulunduğunuz bölgeye teslimat süreleri ile ilgili değişiklik gösterebilir, Sizinle paylaşılan gönderi kodunuz ile kargo durumunu takip edebilirsiniz.

    Ayrıca tüm gönderilerinizi 0212 549 38 72 numaralı müşteri hizmetlerimiz aracılığı ile sipariş numaranız üzerinden kontrol edebilir, 444 25 52 numaralı Aras Kargo müşteri hizmetlerinden de bilgi edinebilirsiniz.

  • Aynı Gün Teslimat Hizmetl

    İstanbul içi 16:00'a kadar vereceğiniz tüm siparişleriniz 23:00'a kadar tarafınıza teslim edilmektedir. ( Gün içi teslimat hizmetinde teslimat yoğunluğuna bağlı aksamalarda sipariş teslimatı takip eden iş günü içerisinde sağlanacaktır. )

    Siparişiniz tarafımıza ulaştığında adres teyidi için Hoopkapıda ekibi tarafından aranarak teslimat saatleri içerisindeki adres değişikliği talebiniz alınacaktır. Bu bilgi güncellendikten sonra yeni bir adres yenileme hakkınız olmayacaktır. Bu hususta siparişlerinizi teslimatı en mümkün adrese yönlendirmeniz teslimat açısından çok önemlidir.

    İstanbul'da Silivri, Çatalca, Arnavutköy, Şile ve Silivri ilçelerine şimdilik teslimat gerçekleştiremiyoruz.
     

  • Kargo ücreti ne kadar?

    Yurtiçi tüm siparişlerinizde kargo ücretsizdir.

    Yurtdışı siparişleriniz ile ilgili kargo adımında bulunduğunuz ülkeye göre fiyatlandırma otomatik olarak sistem tarafından belirtilicektir.

  • Kargom nerede?

    Kargonuzun durumunu tarafınıza E-posta ve Sms ile bildirilen " kargo gönderi numaranız " ile takip edebilirsiniz.

    Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada, sağ üst köşede bulunan Hesabım menüsüne tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini kontrol edebilirsiniz.Aynı zamanda sipariş ekranda çıkan "KARGOM NEREDE" butonuna tıklayarak siparişiniz tüm adımlarını takip edebilirsiniz

    Kargo durumunuzu 0212 549 38 72 numaralı müşteri hizmetlerimizden ya da 444 2552 numaralı Aras Kargo müşteri hizmetleri aracılığı ile de sorgulayabilirsiniz.

  • Bulunduğum adrese kargo teslimat yapıyor mu?

    Yurtiçi siparişlerinizde Aras Kargo'nun teslimat yaptığı tüm bölgelerde siparişiniz kapınıza teslim edilmektedir,

    Adresinize direkt teslim yapılamayan durumlarda, en yakın Aras Kargo şubesinden siparişinizi teslim alabilirsiniz.

    Adresinize gönderi yapılıp yapılmadığını Aras Kargo'dan öğrenebilirsiniz. (444 25 52 telefon numaralı müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.)

  • Dünyanın her yerinden sipariş verebilir miyim?

    Evet bir çok ülkeye çalıştığımız kargo partnerlerimiz aracılığı ile teslimat gerçekleştirmekteyiz.

    Ülkeniz ile ilgili detaylı teslim bilgisi için [email protected] adresine e-posta göndererek bilgi talep edebilirsiniz.

  • Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

    Yurtiçi gönderilerde; Aras Kargo ile çalışmaktayız.

    Yurt dışı gönderilerde; ülke ve bölgeye göre çalıştığımız firma farklılık göstermektedir. Çalıştığımız kargo firmaları: DHL, UPS, Aramex, PTT Kargo

  • Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Kargonuzu teslim alırken; kargo paketinde açılma, yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını kontrol etmelisiniz.

    Teslimat sırasında paketinizde herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız teslim için tarafınıza gelen kurye personelinin gözetiminde paketiniz ile ilgili tutanak tutturarak teslim almanızı öneririz.

  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

    Ürününüzü tarafınıza ulaştırılan gönderi takip numaranız ile en yakın şubeden teslim alabilirsiniz.

    Yurtdışı siparişlerinde bu tarz bir hizmet bulunmamaktadır.

  • Kargo, teslimat adresinde beni bulamaz ise ne olur?

    Belirtilen adreste olmamanız durumunda siparişiniz dağıtıma çıkartılan kargo şubesine geri iade edilir ve teslim almanız için 3 iş günü şubede muhafaza edilir.

    Bu süreç içerisinde teslim almamanız durumunda ürün tarafımıza iade edilir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR